Чести въпроси

Най-често задавани въпроси

1. Каква сигурност имам при поръчка?
Вашата поръчка е напълно защитена!
Вашата анонимност е гарантирана. Вашите данни ще бъдат използвани единствено за целите на доставката на продуктите, които сте поръчали. 

2. Възможно ли е плащане на вноски?
Плащане на вноски:
Можете да платите всеки продукт на стойност над 300 лв. на 6 или 12 вноски. Повече информация за условията за разсрочено плащане и стойността на куриерската услуга можете да получите на тел. 02 / 962 40 43.

3. Кога ще получа доставката на продуктите, които съм поръчал?
Продуктите, които сте поръчали ще Ви бъдат изпратени и доставени в най-кратък срок. Стандартния срок за доставка при наличност на склад е 5 работни дни след потвърждаване на поръчката за страната и 2 работни дни за района на столицата.
При забавяне на доставката или ако продуктът не е на склад ще бъдете уведомени при потвърждаване на поръчката.

4. Как доставяме нашите продукти?
Всички продукти се доставят с куриер. Цената за доставката се определя от куриерската фирма, доставила пратката и се добавя към стойността на поръчаните продукти. При потвърждаване на поръчката нашите оператори ще Ви уведомят за общата сума, включително и цената на куриерската услуга и начините на плащане. Ако искате предварително да се осведомите за цената на доставката и начините на плащане, моля свържете се с нас он-лайн. Изпратете ни името на продукта и населеното място, където искате да се достави. Можете да се свържете и на тел. 02 / 962 40 43.

5. Как да разбера дали поръчката ми е приета?
Вие ще получите потвърждаващ и-мейл. Нашите оператори ще се свържат с Вас по телефона за потвърждаване на заявката и уточняване срока на доставката.

При нужда от допълнителна информация или помощ, незабавно се свържете с нас sales@eurooffice.bg или се обадете на 02 / 962 40 43.

 

Powered By OpenCart EuroOffice © 2017